Ada Lagi Pegembaraan Saya |Pegembaraan 3|

Assalamualaikum,

Bjumpa kembali kitekan… Amin, dengan restu Ilahi, kite dapat juga berkongsi pengalaman bersama. Ok yang first i nak buat arini adalah sebenarnya, saya nak tukar ‘FONT” nie, tpi x nmpk la nak tukar font kat mana… Mcm boring and fon sama je.. hahahaha.. So arini kita buat kelaianan sikit…

Tara… kan dah lain nie, tapi kalau taip panjang2 ttp mcm sama an.

so saya akan buat lain dari lain… Hahahaha

Mcm nie kowt better, an, biar la org nak ckp pelik ke ape ke, at least

“I HAVE MY OWN UNIQUE PROPOSITION VALUE”.

Ini, adalah ayat yang selalu di katakan oleh CEO saya IR Aziz Ismail.

First time i dengar dia talk, WOw .. seriuslly nmpk dah perbezaan yang ketara antara level IR Aziz ngn saya,

hahahhaaha… mana la mampu nak samakan benih baru nak dibaja dengan pokok dah mekar bunganya,

nmpk x??? dah berperibahasa… ok2.. mcm nie, dalam event kami akan ade 2 org yang akan

beri Talk kat depan dekat customer, IR Aziz and En Haslan my HOD.

Encik Haslan nie x kurang bezanya bercakap kat depan.. Bila dia bercakap.. hahaha… saya rasa

sape la saya nie.. MMG terbaik la gabungan En IR AZIZ dengan En Haslan..

kalau korang dgr talk diorg, mesti rasa seronok and disamping tu secara x langsung semangat anda pasti akan terbakar,

percayala.. ini bukannya mainan atau pown ape… hahaha

IMG-20140218-00905

Haa… cakap x de guna tembak xde kena.. meh saya terangkan and kenalkan sape kah senior2 AUTHENTIC VENTURE,

yang Smart2 pakai kowt tu siap bertelefon tu En IR AZIZ, our CEO

yang tgh sengeh2 tu nmpk muka je tu ala2 nak bangun tu, tu la dia EN Haslan, nmpk x aura dia????

smpai kamera 5 mpx pown x mmpu nak amek gmbar dia yang comel + hansem tu… ahahahahahhaha…

haaa… yang muka monyok ala2 cover nak senyum tu, tu Senior gak, nama dia Azura.. hahaha…

So kawan2 dah kenal an diorg.. hahahahaha..

Nie gambar nie masa nak tggu DPMM buka untuk event kami, saje je pekena roti canai, kalau makan berat2 nnti ngntuk je an..

so baik sarapan ala kadar je,

first time la saya join event, rasa seronok gile2.. hahaha…

Ok la… rasa nak taip bnyk lagi tau, tapi gmbar sume x de la… kalau taip saje nnti kamu2 sume ngntuk an…. so ape lagi kawan2….

BERSAMBUNG LA KITE YE….. NNTIKAN EPISODE AKAN DATANG LAGI MENARIK… PASTI….

Posted in Uncategorized

Leave a comment