Sambungan Pengembaraan |Pegembaraan 2|

Hye,

Sorri la dah lama x update, kepada peminat saya yang suka baca blog nie, I minta maaf la, I try my best nak update kisah I, tapi x mampu sbb bz sikit, ye la kerja lagi, pastu kena buat thesis and yang paling I marah, I punya advisor boleh ilangkan diri, I call x dpt msg x delivered, and I don’t know nak wat ape skang about thesis I. Selamat I ade member kat sini, so i rujuk dia je la about my thesis. Ok stop about thesis, let we rock with my adventure that full of experience.

Untuk Pengembaraan ke dua nie, i have alot story to be shared, Ok kite cite dari awal k, I di masukan ke BDD(Business Development Department), here i will let you know that become a salesman are not easy as we see, but their life full with challenging, thus it also happend to me, when in my third week i been a given several leads to become my customers. So here u can see how though my work when i need to approch my leads. But Alhamdulillah, i done it well, Setugas Niaga is my proof of my work hard for the second week.

Ok, here i will tell you all that our company have move to better place. Before this our place at place that very terpencil, nak ckap terpencil tu x de la, tpi environment dia x mcm dekat pejabat, so feel nak kerja tu kurang sikit la, somehow when we move to new place, perghhh it so penat… hahahaha… serius2 kalau kawan2 igt pindah office tu best, saya nasihatkan kawan2 sume pergi betapa dulu, kalau boleh dalam tanah sbb pindah office nie perlu tenaga, kudrat la yang kuat.. Tapi yang bestnya pindah nie, kite dapat bekerjasama with the others staff, even we are new here but kerjasama kami masa pindah tu mcm dah kenal 5 tahun. Tq to all that help us in pindah2 kan barang nie..

IMG-20140221-00913

Nampak x?? hahaha nie masa lepas dah angkat meja2 sume.. hahaha 2 pizza large untuk 4 orang mmg terbaik, TQ Kak AISHA

 

panjang jugak saya taip nie, ape lagi cerita bersambung la.. hahaha

bersambung la…..

 

Posted in Uncategorized
One comment on “Sambungan Pengembaraan |Pegembaraan 2|
  1. tictoc048 says:

    hahaha…..poyo….

Leave a comment